Job 29 van 61


Report this listing

Solliciteren



General Ledger Accountant Benelux


Functie

Financiële leasingmaatschappij


Jobomschrijving

  • Je zorgt samen met het Accounting Team voor de volledigheid en juistheid van de financiële administratie en daarop gebaseerd financiële rapportages.
  • Je participeert in de maandafsluit-activiteiten van het accounting team en werkt nauw samen met onze outsourcingpartner.
  • Je beheert van het grootboek; afletteren van transacties, ouderdomsanalyses en opstellen van specificaties (balansreconciliaties).
  • Je voert internal controls uit binnen het Risk Control Framework (RCF).
  • Je draagt zorg voor compliance met het fiscale wet- en regelgeving (m.n. omzetbelasting).
  • Je draagt bij met het harmoniseren van processen binnen de Benelux organisatie.
  • Je vertegenwoordigt het Accounting Team Benelux bij diverse projecten.

Jouw profiel

  • Je beschikt ten minste over minstens 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Je krijgt energie van het werken met complexe systemen en grote hoeveelheden data
  • Je vindt het leuk en bent in staat om administratieve processen (en boekingen) te doorgronden en te verbeteren
  • Je hebt affiniteit met informatietechnologie
  • Maar vooral: je hebt een positieve, enthousiaste en flexibele instelling
  • Je bent een teamspeler en sterk in communicatie
  • Naast het Nederlands heb je een goede kennis Engels
  • Je kan goed je weg vinden in Excel

Aanbod

  • Een 4/5e of voltijdse tewerkstelling met een vast contract van onbepaalde duur
  • Een mooi brutoloon tussen de €3200 en €4800 per maand
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot 50% thuiswerk
  • De nodige devices worden bovendien ter beschikking gesteld om het werken van thuis te vergemakklijken (laptop, scherm, muis, toetsenbord, bureaustoel en bureau)
  • Aantrekkelijk kantoor in Mechelen met vers fruit en een bar voor onze after works!
  • 20 wettelijke + 7 ADV dagen
  • Groeps- en hospitalisatie verzekering
  • Thuiswerkvergoeding van €50 netto per maand
  • Maaltijdcheques van €7 en ecocheques van €250
  • Wij dragen graag ons steentje bij: 2 werkdagen per week zetten wij ons in voor het goede doel en gaan wij allemaal samen helpen bij een lokale liefdadigheidsinstelling
  • Gelukkige & gezonde werknemers zijn onze top prioriteit! Wij voorzien daarom een programma voor welzijn en gezondheid , met onder meer gezonde voeding, gratis gezondheidschecks, diverse leuke activiteiten op het gebied van gezondheid en vitaliteit
  • Mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling : online leren, ontwikkelingsprogramma's voor members. Je hebt tevens de mogelijkheid om door te groeien naar Financial Controller
  • Mogelijkheden tot de inruil van salaris voor een wagen en aankoop van extra vakantiedagen via een cafetariaplan

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht